| 
			
				
					| §1 
 1.
 Serwis internetowy LAB-NET – Cyfrowy Świat, dostępny pod 
					adresem internetowym www.lab-net.pl, prowadzony jest przez 
					Mariana Brzezińskiego prowadzącego działalność gospodarczą 
					pod firmą LAB-NET, wpisaną do Centralnej Ewidencji i 
					Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej 
					przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 839-186-15-19, 
					REGON 770623673, posiadający adres miejsca głównego 
					wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Gen. 
					Dwernickiego 23, 76-200 Słupsk.
 
 2.
 Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do 
					Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze 
					Sklepu i określa m.in. zasady korzystania z Serwisu 
					Internetowego oraz zasady i tryb składania zamówień na 
					Produkty, realizacji zamówień, uprawnień Klienta do 
					anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy, zasady 
					składania reklamacji.
 
 3.
 Prezentowane w Serwisie Internetowym informacje dotyczące 
					Produktów oraz Usług, a w szczególności opisy, parametry 
					techniczne i ceny nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu 
					art. 66 k.c., lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w 
					art. 71 k.c.
 
 
 
 §2
 
 1.
 Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z 
					wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
 
 2.
 Formularz kontaktowy - formularz dostępny w Sklepie, 
					umożliwiający klientowi bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą.
 
 3.
 Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, 
					umożliwiający utworzenie Konta.
 
 4.
 Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w 
					Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności 
					poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie 
					warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
 
 5.
 Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za 
					pośrednictwem Sklepu.
 
 6.
 Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą 
					umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany 
					bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
 7.
 Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane 
					podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego 
					Zamówieniach w Sklepie.
 
 8.
 Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne 
					są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także 
					istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych 
					Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
 
 9.
 Newsletter - Usługa Elektroniczna pozwalająca Klientowi 
					na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Klienta 
					adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od 
					Sprzedawcy.
 
 10.
 Pozytywna Weryfikacja Zamówienia - przesłanie 
					projektu/zamówienia zaakceptowanego przez Klienta, 
					prawidłowo wypełniony formularz zamówienia, oraz 
					zaksięgowana wpłata za złożone zamówienie.
 
 11.
 Produkt - produkty i usługi dostępne w asortymencie 
					Serwisu, w tym w szczególności odbitki ze zdjęciami, fotogażdżety, kalendarze, fotoksiążki, fotobrazy, wizytówki, 
					dyplomy, zaproszenia itp.
 
 12.
 Projekt - szablon Produktu uzupełniony przez klienta 
					według własnego upodobania o podesłane zdjęcia, dodane 
					teksty, kolory, kliparty itp. dodany do Formularza 
					zamówienia.
 
 13.
 Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i 
					jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której 
					odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we 
					własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze 
					Sklepu.
 
 14.
 Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
 
 15.
 Sklep - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę 
					pod adresem internetowym www.lab-net.pl
 
 16.
 Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność 
					gospodarczą pod firmą LAB-NET, wpisaną do Centralnej 
					Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) 
					prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 
					839-186-15-19, REGON 770623673.
 
 17.
 Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana 
					albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem 
					Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też 
					- stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i 
					umowę o dzieło.
 
 18.
 Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w 
					ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość 
					(w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności 
					stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej 
					liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili 
					zawarcia umowy włącznie.
 
 19.
 Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za 
					pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do 
					zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze 
					Sprzedawcą.
 
 
 
 §3
 
 1.
 Adres Sprzedawcy: LAB-NET, ul. Dwernickiego 23, 76-200 
					Słupsk
 
 2.
 Adres e-mail Sprzedawcy: foto@lab-net.pl
 
 3.
 Numer telefonu Sprzedawcy: +48 (59) 840-22-99, +48 
					500-700-372.
 
 4.
 Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 84 1140 2004 0000 
					3802 3645 7008.
 
 5.
 Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą 
					adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym 
					paragrafie.
 
 6.
 Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w 
					godzinach 9:00-17:00 w dni robocze.
 
 
 
 §4
 
 1.
 Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu 
					Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
 komputer, laptop z dostępem do sieci Internet,
 przeglądarka internetowa: Google Chrome w wersji 57 i 
					wyższej, Mozilla Firefox w wersji min. 60 i wyższej, 
					Microsoft Edge w wersji 25 i wyższej,
 aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
 włączona w przeglądarce obsługa JavaScript,
 włączona obsługa plików cookies,
 rozdzielczość ekranu minimum 800x600, zalecana 1280x1080 lub 
					większa
 
 2.
 Parametry plików przekazywanych do naświetlenia lub 
					druku:
 odbitki do naświetlenia w minilabie zapisane w formacie jpg 
					z przestrzenią kolorów sRGB lub skonwertowaną do profilu 
					maszyny
 pliki do druku fotograficznego na CANON imagePROGRAF 
					PRO-4000 w formacie jpg lub tiff z przestrzenią kolorów sRGB 
					lub Adobe RGB
 pliki do druku cyfrowego (drukarnia) w formacie pdf z 
					przestrzenią kolorów sRGB lub CMYK
 
 
 
 §5
 
 1.
 Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo 
					zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym 
					przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, 
					niedozwolonym działaniem osób trzecich lub 
					niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą 
					techniczną Klienta.
 
 2.
 Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania 
					Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty 
					znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest natomiast 
					po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
 
 3.
 Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są 
					cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
 
 4.
 Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta 
					składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty 
					za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której 
					Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie 
					składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli 
					związania się Umową Sprzedaży.
 
 5.
 Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie 
					oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej 
					(ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena 
					będzie obliczana, a także o opłatach za transport, 
					dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie 
					podana w Sklepie w opisie Produktu.
 
 
 
 §6
 
 1.
 Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze 
					stanem faktycznym.
 
 2.
 Aby założyć Konto w Sklepie, należy prawidłowo wypełnić 
					Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących 
					danych:
 adres poczty elektronicznej (adres e-mail)
 imię i nazwisko
 hasło do zakładanego konta
 Po prawidłowym wprowadzeniu danych należy wcisnąć przycisk 
					Zarejestruj.
 
 3.
 Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
 
 4.
 Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu 
					i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
 
 5.
 Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania 
					przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat 
					usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do 
					Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty 
					elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
 
 6.
 Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na 
					prowadzeniu w ramach Sklepu internetowego Konta Klienta 
					zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z 
					chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta na 
					adres poczty elektronicznej Sklepu Internetowego.
 
 
 
 §7
 
 1.
 Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, przez 24 
					godziny na dobę, jednak z zastrzeżeniem, że ich realizacja 
					odbywa się w Dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.
 
 2.
 W celu złożenia Zamówienia należy:
 wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie 
					kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny),
 zalogować się do Sklepu lub dokonać rejestracji,
					wybrać metodę dostawy, a następnie kliknąć przycisk 
					„Zamawiam” (lub równoznaczny),
 w formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta 
					następujących danych: imię i nazwisko (opcjonalnie nazwa 
					firmy i NIP), adres dostawy (ulica, numer domu, numer 
					lokalu, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty 
					elektronicznej, numer telefonu oraz danych dotyczących 
					zawieranej Umowy Sprzedaży: Produkt, ilość, miejsce i sposób 
					dostawy Produktu, sposób płatności za Produkt,
 przejść do podsumowania zamówienia poprzez kliknięcie 
					przycisku "Raport końcowy",
 wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności opisanych w &8 
					pkt. 5
 kliknąć przycisk "Potwierdzam i zamawiam",
					w przypadku wyboru Przelewy24 nastąpi przekierowanie na 
					stronę Przelewy24 w celu opłacenia zamówienia
 
 
 
 §8
 
 1.
 Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub 
					odbioru zamówionego Produktu:
 Kurier InPost i Paczkomaty,
 odbiór osobisty dostępny pod adresem: LAB-NET ul. Gen. 
					Dwernickiego 23, 76-200 Słupsk.
 
 2.
 Koszt dostawy wskazany jest w trakcie składania 
					zamówienia i zależy od wybranego przez Klienta przewoźnika.
 
 3.
 Termin dostawy to czas potrzebny na realizację zamówienia 
					powiększony o czas realizacji dostawy Produktu przez 
					przewoźnika.
 
 4.
 Maksymalny czas realizacji zamówienia nie powinien 
					przekroczyć 14 dni roboczych liczonych od Pozytywnej 
					Weryfikacji Zamówienia.
 
 5.
 Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
 płatność przy odbiorze w siedzibie firmy,
 płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
 płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu 
					Przelewy24.pl
 Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent 
					Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do 
					Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego 
					prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań ? Nowe Miasto i Wilda 
					w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru 
					Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 
					301345068.
 
 6.
 Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz 
					akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach 
					Sklepu.
 
 
 
 §9
 
 1.
 Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą 
					następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za 
					pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie 
					z §7 Regulaminu oraz Pozytywnej Weryfikacji Zamówienia.
 
 2.
 Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza 
					jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do 
					realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego 
					przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez 
					Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w 
					trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej 
					Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o 
					otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz 
					potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania 
					przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta 
					Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
 
 3.
 W przypadku wyboru przez Klienta:
 płatności przelewem, płatności elektronicznych albo 
					płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do 
					dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia 
					zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie 
					zostanie anulowane,
 płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient 
					obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w 
					terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości 
					przesyłki do odbioru
 
 4.
 Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór 
					osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w 
					terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez 
					Klienta podczas składania Zamówienia.
 
 5.
 W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach 
					dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
 
 6.
 W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach 
					dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów 
					częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po 
					skompletowaniu całego zamówienia.
 
 7.
 Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy 
					się w następujący sposób:
 w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności 
					przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą - od 
					dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
					w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego 
					Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w 
					terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu 
					do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez 
					Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na 
					podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty 
					elektronicznej Klienta
 
 8.
 W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach 
					gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest 
					najdłuższy podany termin.
 
 9.
 Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski oraz krajów 
					Unii Europejskiej.
 
 10.
 Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że 
					Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w 
					tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są 
					wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w 
					zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania 10. 
					Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta 
					woli związania się Umową Sprzedaży.
 
 11.
 Odbiór osobisty Produktu przez Klienta w głównej 
					siedzibie firmy jest bezpłatny.
 
 12.
 Umowa sprzedaży, wykonania Produktu standardowo 
					potwierdzana jest paragonem, a na życzenie Klienta w postaci 
					faktury VAT. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z 
					Produktem.
 
 13.
 Produkty projektowane za pomocą edytora posiadają na 
					okładce logo serwisu www.lab-net.pl
 
 
 
 §10
 
 1.
 Podczas projektowania produktu do momentu złożenia 
					zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku zamawiam Klient ma 
					możliwość dokonywania modyfikacji i korekt. W momencie 
					potwierdzenia zamówienia, a tym samym rozpoczęcia jego 
					realizacji nie ma już możliwości dokonania zmian w złożonym 
					zamówieniu.
 
 2.
 Projekty tworzone w aplikacji opłacone jak i te 
					nieopłacone usuwane są po 60 dniach.
 
 3.
 Odbitki wysyłane przez aplikację opłacone jak i te 
					nieopłacone usuwane są z serwerów po upływie 30 dni.
 
 
 
 §11
 
 1.
 Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy 
					Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 
 2.
 Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od 
					dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego 
					osobie innej niż przewoźnik.
 
 3.
 W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które 
					są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin 
					wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, 
					partii lub części.
 
 4.
 Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy 
					oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu 
					odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta 
					oświadczenia przed upływem tego terminu.
 
 5.
 Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej 
					poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie 
					oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie 
					oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane 
					kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie 
					można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi 
					załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do 
					ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak 
					nie jest to obowiązkowe.
 
 6.
 W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta 
					drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle 
					Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail 
					potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od 
					Umowy.
 
 7.
 Skutki odstąpienia od Umowy:
 w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę 
					uważa się za niezawartą,
 w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca 
					Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni 
					od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od 
					Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym 
					koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów 
					wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu 
					dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia 
					oferowany przez Sprzedawcę,
 zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych 
					metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w 
					pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził 
					się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla 
					niego z żadnymi kosztami,
 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu 
					otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu 
					dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie 
					nastąpi wcześniej,
 Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy 
					podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później 
					niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o 
					odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli 
					Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni,
 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także 
					koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter 
					Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany 
					pocztą,
 Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu 
					wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to 
					konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania 
					Produktu.
 
 8.
 W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może 
					on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o 
					tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się 
					znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
 
 9.
 Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie 
					przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz 
					nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji 
					Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego 
					zindywidualizowanych potrzeb,
 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w 
					zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania 
					nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze 
					względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po 
					dostarczeniu,
 o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni 
					usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został 
					poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po 
					spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo 
					odstąpienia od Umowy,
 w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku 
					finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i 
					które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od 
					Umowy,
 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po 
					dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają 
					nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
 o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na 
					nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia 
					rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem 
					terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez 
					Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy
 
 
 
 §12
 
 1.
 Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
 
 2.
 Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz 
					wolną od wad.
 
 3.
 W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy 
					Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy 
					dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest 
					Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu 
					rękojmi.
 
 4.
 Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą 
					elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy 
					Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza 
					reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
 
 5.
 Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis 
					wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane 
					Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w 
					związku z wadą Produktu. Podane informacje znacznie ułatwią 
					i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
 
 6.
 Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego 
					niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później 
					niż w terminie 14 dni. Jeżeli  Klientem jest Konsument, a 
					Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w 
					terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za 
					uzasadnione.
 
 7.
 Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy 
					wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
 
 8.
 W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, 
					informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy 
					opisie Produktu w Sklepie.
 
 
 
 §13
 
 1.
 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu należy w 
					obecności kuriera (dostarczyciela) wypełnić protokół 
					uszkodzenia przesyłki.
 
 2.
 Wypełniając protokół szkody proszę zwrócić szczególną 
					uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem 
					faktycznym.
 
 3.
 W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z powodu 
					uszkodzenia należy to wyraźnie zaznaczyć na liście 
					przewozowym. Znacznie to ułatwi i przyspieszy procedurę 
					reklamacyjną.
 
 
 
 §14
 
 1.
 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania 
					przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania 
					reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do 
					tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach 
					internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników 
					konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań 
					statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich 
					Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi 
					adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i 
					Konsumentów:
 http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
 http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
 http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
 
 2.
 Konsument posiada następujące przykładowe możliwości 
					skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania 
					reklamacji i dochodzenia roszczeń:
 Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego 
					polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 
					ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 
					z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o 
					rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze 
					Sprzedawcą,
 Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego 
					inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z 
					dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 
					r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie 
					postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia 
					sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
 Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie 
					rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając 
					także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika 
					konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań 
					statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja 
					Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)
 
 
 
 §15
 
 1.
 Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za 
					pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
 
 2.
 Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za 
					pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu 
					realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to 
					zgodę - także w celu marketingowym.
 
 3.
 Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego 
					mogą być:
 w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym 
					ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką 
					kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe 
					Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi 
					realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora,
 w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym 
					ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą 
					Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, 
					wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w 
					Sklepie internetowym
 
 4.
 Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich 
					poprawiania.
 
 5.
 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek 
					niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych 
					niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem 
					możliwości zawarcia tejże umowy.
 
 
 
 §16
 
 1.
 Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod 
					adresem www.lab-net.pl korzystają z ochrony prawno 
					autorskiej i są własnością www.lab-net.pl Klient ponosi 
					pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Sprzedawcy, 
					będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony 
					www.lab-net.pl, bez zgody Sprzedawcy.
 
 2.
 Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez 
					wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z 
					elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.lab-net.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego 
					przysługującego Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością 
					cywilnoprawną oraz karną.
 
 
 
 §17
 
 1.
 Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w 
					języku polskim.
 
 2.
 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian 
					Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów 
					prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w 
					jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień 
					niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca 
					poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
 
 3.
 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają 
					zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa 
					polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o 
					świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach 
					konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
 
 4.
 Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów 
					rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu 
					może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy 
					internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 |  |