.
                     
. . . . . . . . . . .

FOTOPRODUKTY

  v

FOTOUSŁUGI

  v

ODBITKI

 

FOTOOBRAZY

 

CENNIK

 

KONTAKT

. . . . . . . . . . .
.
 

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO INFORMACJE

 

1.

 Postanowienia wstępne.

 2.

 Definicje.

3.

 Kontakt ze sklepem.

4.

 Wymagania techniczne.

5.

 Informacje ogólne.

6.

 Zakładanie konta w sklepie.

7.

 Zasady składania zamówienia.

8.

 Oferowane metody dostawy.

9.

 Wykonanie umowy sprzedaży produktu.

10.

 Informacje techniczne.

11.

 Prawo odstąpienia od umowy.

12.

 Reklamacja i gwarancja.

13.

 Uszkodzenie produktu w transporcie.

14.

 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

15.

 Dane osobowe w sklepie internetowym.

16.

 Własność intelektualna.

17.

 Postanowienia końcowe.
 

§ 1
POSTANOWIENIA WSTĘPNE

.

1. 

Serwis internetowy Lab-NET – Cyfrowy Świat, dostępny pod adresem internetowym www.lab-net.pl, prowadzony jest przez Mariana Brzezińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Lab-NET, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ( CEIDG ) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 839-186-15-19, REGON 770623673, posiadający adres miejsca głównego wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Gen. Dwernickiego 23, 76-200 Słupsk.
.

2. 

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa m.in. zasady korzystania z Serwisu Internetowego oraz zasady i tryb składania zamówień na Produkty, realizacji zamówień, uprawnień Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy, zasady składania reklamacji.
.

3. 

Prezentowane w Serwisie Internetowym informacje dotyczące Produktów oraz Usług, a w szczególności opisy, parametry techniczne i ceny nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu art. 66 k.c., lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 k.c.
 

§ 2
DEFINICJE

.

1. 

Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
.

2

Formularz kontaktowy - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający klientowi bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą.
.

3. 

Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
.

4. 

Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
.

5. 

Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
.

6. 

Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
.

7. 

Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
.

8. 

Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
.

9. 

Newsletter - Usługa Elektroniczna pozwalająca Klientowi na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Klienta adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Sprzedawcy.
.

10. 

Pozytywna Weryfikacja Zamówienia - przesłanie projektu/zamówienia zaakceptowanego przez Klienta, prawidłowo wypełniony formularz zamówienia, oraz zaksięgowana wpłata za złożone zamówienie.
.

11. 

Produkt - produkty i usługi dostępne w asortymencie Serwisu, w tym w szczególności odbitki ze zdjęciami, fotogażdżety, kalendarze, fotoksiążki, fotobrazy, wizytówki, dyplomy, zaproszenia itp.
.

12. 

Projekt - szablon Produktu uzupełniony przez klienta według własnego upodobania o podesłane zdjęcia, dodane teksty, kolory, kliparty itp. dodany do Formularza zamówienia.
.

13. 

Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
.

14. 

Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
.

15. 

Sklep - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.Lab-NET.pl.
.

16. 

Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Lab-NET, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ( CEIDG ) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 839-186-15-19, REGON 770623673.
.

17. 

Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
.

18. 

Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
.

19. 

Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
 

§ 3
KONTAKT ZE SKLEPEM

.

1. 

Adres Sprzedawcy :
Lab-NET
ul. Gen. Dwernickiego 23
76-200 Słupsk.
.

2. 

Adres e-mail Sprzedawcy :
     - foto@lab-net.pl
.

3. 

Numer telefonu Sprzedawcy :
     - tel. stacjonarny : + 48 (59) 840-22-99
     - tel. komórkowy : + 48 500-700-372.
.

4. 

Numer rachunku bankowego Sprzedawcy :
     - 84 1140 2004 0000 3802 3645 7008 - mBank.
.

5. 

Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
.

6. 

Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze.
 

§ 4
WYMAGANIA TECHNICZNE

.

1. 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są :
     - komputer, laptop z dostępem do sieci Internet,
     - przeglądarka internetowa :
         a) Google Chrome w wersji 57 i wyższej,
         b) Mozilla Firefox w wersji min. 60 i wyższej,
         c) Microsoft Edge w wersji 25 i wyższej,
     - aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
     - włączona w przeglądarce obsługa JavaScript,
     - włączona obsługa plików cookies,
     - rozdzielczość ekranu minimum 800x600, zalecana 1280x1080 lub większa.
.

2. 

Parametry plików przekazywanych do naświetlenia lub druku :
     - odbitki do naświetlenia w minilabie zapisane w formacie jpg z przestrzenią kolorów sRGB lub skonwertowaną do profilu maszyny,
     - pliki do druku fotograficznego na CANON imagePROGRAF PRO-4000 w formacie jpg lub tiff z przestrzenią kolorów sRGB lub
        Adobe RGB,
     - pliki do druku cyfrowego (drukarnia) w formacie pdf z przestrzenią kolorów sRGB lub CMYK.
 

§ 5
INFORMACJE OGÓLNE

.

1. 

Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
.

2. 

Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest natomiast po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu.
.

3. 

Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto ( uwzględniają podatek VAT ).
.

4. 

Na końcową ( ostateczną ) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy ( w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe ), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
.

5. 

Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej ( ostatecznej ) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
 

§ 6
ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE

.

1. 

Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
.

2. 

Aby założyć Konto w Sklepie, należy prawidłowo wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych :
     - adres poczty elektronicznej ( adres e-mai l),
     - imię i nazwisko,
     - hasło do zakładanego konta,

Po prawidłowym wprowadzeniu danych należy wcisnąć przycisk
Zarejestruj.
.

3. 

Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
.

4. 

Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
.

5. 

Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §3.
.

6. 

Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu w ramach Sklepu internetowego Konta Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta na adres poczty elektronicznej Sklepu Internetowego.
 

§ 7
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

.

1. 

Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę, jednak z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.
.

2. 

W celu złożenia Zamówienia należy :
     - wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” ( lub równoznaczny ),
     - zalogować się do Sklepu lub dokonać rejestracji, wybrać metodę dostawy, a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam” ( lub
        równoznaczny ),
     - w formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imię i nazwisko ( opcjonalnie nazwa firmy i NIP ),
        adres dostawy ( ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość ), adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz
        danych dotyczących zawieranej Umowy Sprzedaży : Produkt, ilość, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności za Produkt,
     - przejść do podsumowania zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Raport końcowy",
     - wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności opisanych w
§8 pkt. 5, kliknąć przycisk "Potwierdzam i zamawiam",
     - w przypadku wyboru Przelewy24 nastąpi przekierowanie na stronę Przelewy24 w celu opłacenia zamówienia.
 

§ 8
OFEROWANE METODY DOSTAWY

.

1. 

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu :
     - Kurier InPost
     - Paczkomaty
     - Paczka w RUCHu,
     - odbiór osobisty dostępny pod adresem :
Lab-NET, ul. Gen. Dwernickiego 23, 76-200 Słupsk.
.

2. 

Koszt dostawy wskazany jest w trakcie składania zamówienia i zależy od wybranego przez Klienta przewoźnika.
.

3. 

Termin dostawy to czas potrzebny na realizację zamówienia powiększony o czas realizacji dostawy Produktu przez przewoźnika.
.

4. 

Maksymalny czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych liczonych od Pozytywnej Weryfikacji Zamówienia.
.

5. 

Klient może skorzystać z następujących metod płatności :
     - płatność przy odbiorze w siedzibie firmy,
     - płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
     - płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań ? Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
.

6. 

Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
 

§ 9
WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU

.

1. 

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z §7 Regulaminu oraz Pozytywnej Weryfikacji Zamówienia.
.

2. 

Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
.

3. 

W przypadku wyboru przez Klienta :
     - płatności przelewem,
     - płatności elektronicznych,
     - płatności kartą płatniczą,

Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
     - płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki,
Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
.

4. 

Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
.

5. 

W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
.

6. 

W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
.

7. 

Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób :
     - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania
        rachunku bankowego Sprzedawcy,
     - w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie
        wskazanym w opisie Produktu.

O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta
.

8. 

W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
.

9. 

Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski oraz krajów Unii Europejskiej.
.

10. 

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu ( w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe ) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
.

11. 

Odbiór osobisty Produktu przez Klienta w głównej siedzibie firmy jest bezpłatny.
.

12. 

Umowa sprzedaży, wykonania Produktu standardowo potwierdzana jest paragonem, a na życzenie Klienta w postaci faktury VAT. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z Produktem.
.

13. 

Produkty projektowane za pomocą edytora posiadają na okładce logo serwisu www.Lab-NET.pl.
 

§ 10
INFORMACJE TECHNICZNE

.

1. 

Podczas projektowania produktu do momentu złożenia zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku zamawiam Klient ma możliwość dokonywania modyfikacji i korekt. W momencie potwierdzenia zamówienia, a tym samym rozpoczęcia jego realizacji nie ma już możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
.

2. 

Projekty tworzone w aplikacji opłacone jak i te nieopłacone usuwane są po 60 dniach.
.

3. 

Odbitki wysyłane przez aplikację opłacone jak i te nieopłacone usuwane są z serwerów po upływie 30 dni.
 

§ 11
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

.

1. 

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
.

2. 

Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
.

3. 

W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
.

4. 

Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
.

5. 

Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres
e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w §3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
.

6. 

W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
.

7. 

Skutki odstąpienia od Umowy :
     - w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą,
     - w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
        otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia
        rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy
        zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,
     - zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
        transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami,
     - Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu
       dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
     - Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od
        dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed
        upływem terminu 14 dni,
     - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten
        nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą,
     - Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne
       do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
.

8. 

W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
.

9. 

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy :
     - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
        zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
     - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
        zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
       o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez
       rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
     - w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą
        wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
     - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
        innymi rzeczami,
     - o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
        zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa
        odstąpienia od Umowy.
 

§ 12
REKLAMACJA I GWARANCJA

.

1. 

Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
.

2. 

Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
.

3. 

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
.

4. 

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
.

5. 

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
.

6. 

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli  Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
.

7. 

Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3 niniejszego Regulaminu.
.

8. 

W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
 

§ 13
USZKODZENIE PRODUKTU W TRANSPORCIE

.

1. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu należy w obecności kuriera (dostarczyciela) wypełnić protokół uszkodzenia przesyłki.
.

2. 

Wypełniając protokół szkody proszę zwrócić szczególną uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem faktycznym.
.

3. 

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia należy to wyraźnie zaznaczyć na liście przewozowym. Znacznie to ułatwi i przyspieszy procedurę reklamacyjną.
 

§ 14
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

.

1. 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów :
     - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
     - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
     - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
.

2. 

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń :
     - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z
        dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej ( Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm. ), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
        Umowy zawartej ze Sprzedawcą,
     - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15
        grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej ( Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm. ), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
        sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
     - Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
        pomocy powiatowego ( miejskiego ) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
        konsumentów ( m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich ).
 

§ 15
DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

.

1. 

Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
.

2. 

Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
.

3. 

Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być :
     - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską
        Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na
        zlecenie Administratora,
     - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator
        udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
.

4. 

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
.

5. 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
 

§ 16
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

.

1. 

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.Lab-NET.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.Lab-NET.pl Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Sprzedawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.Lab-NET.pl, bez zgody Sprzedawcy.
.

2. 

Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.Lab-NET.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
 

§ 17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

.

1. 

Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
.

2. 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
.

3. 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności :
     - Kodeksu cywilnego;
     - ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
     - ustawy o prawach konsumenta;
     - ustawy o ochronie danych osobowych.
.

4. 

Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

Szukasz ciekawych promocji i kodów rabatowych ? Zapisz się do Newslettera !!!

 
Nasze produkty
Cennik
Informacje
O Nas
.
 

      POLITYKA PRYWATNOŚCI   

         REGULAMIN SERWISU   

 
 
Lab-NET Marian Brzeziński
ul. Gen. Dwernickiego 23
76-200 Słupsk
Tel. (59) 840-22-99
 

Copyright ® 1989 - 2021, Lab-NET - Słupsk

Zakład fotograficzny i fotolab w jednym miejscu

.